Thursday, March 26, 2009

Morning everyone~~

Melihat terbitnya matahari pagi merupakan saat yang sungguh istimewa buat semua org tidak ketinggalan kepada diri saya..tidakkah anda rasa begitu?


namun semuanya bagai tidak lengkap dengan sebungkus nasi lemak berlaukkan telur rebus,kacang gorang dan beberapa ekor ikan bilis goreng..makanan ini menjadi makanan ruji masyarakat malaysia di pagi hari..pelik bukan?

emmm...atau istimewa?

makanan yg simple begini pasti membuat kita kepingin merasainya setiap pagi sebelum ke tempat kerja..lagi best makan masa pagi ahad..:)




xcukup dengan nasi lemak?ermmm..mesti lagi best kalau dapat makan roti canai..


hidangan tanpa penawar dahaga pasti membuatkan seseorang itu terbantut seleranya..adakah anda setuju?

hmm..pastinya xsempurna sarapan seseorg tanpa teh tarik,atau mungkin tongkat ali ais/suam atau kopi kapal api?tepuk dada tanyalah selera..


walau apa pun hidangan anda pagi ini saya berharap agar semuanya ceria2 selalu di pagi jumaat ini..bila da kenyang jgn lupa baca doa ye..


oh ye..lupe plak..jgn lupa solat jumaat jgk k..

selamat pagi semua!!ceria2kan hari anda..

7 comments:

Anonymous said...

sam... dlm ni ader link utk butterfly datasheet. nnt aku bg kt ko schematic diagram utk butterfly... so far aku tgk klu nk pki ethernet ko kena pki lg 1 cct utk support ko pyr connection...
ni apa yg aku dpt la...
programming dier aku tgh try work out utk dpt connection btw cct ngan vb...

Anonymous said...

http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc4271.pdf

Anonymous said...

monink sam...

Anonymous said...

nasi lemak roti canai n teh tarik....
hari ahad je ke..
and btw what happen to the background? green!!!

elisyasyazwani said...

thanx k..aku tgh workout ngn menda alah ni..pening giler..btw sape ni?

Q said...

http://www.heesch.net/(S(zbqhrdj5hyy2q355b0lvz055))/ds1821.aspx

ko leh tgk data tu...
dia ada datasheet utk capture thermometer...
cb tgk kot2 blh modified...

Q said...

http://www.danielandrade.net/2008/07/05/temperature-sensor-arduino/