Friday, December 11, 2009

my opening...dedicated to u














My very first time be a blog-o-rama..eventhough this is ur blog..hehehe... i dunno y but i simply wanna dedicate this 2 u.. who dedicated these words below to me once upon a time ago.. that totally change my life n made it a a strong reason for me to smile when i wake up every morning.. =]


Musik dari jiwa
Lagu dari hati
Cerita sepurnama

Canda dan menangis

Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai

Apa mungkin terlerai?


Soalan tersendu
Balas hampa bisu

Tuhan, tunjuk sesuatu Apa dia yang satu itu?
Tunjukkan aku
..
Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana

Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?

Atau kamu terlalu Indah buat diriku?
Beda dari diriku?

Aku pun tak menahu

Apa bisa ku cinta?

Tuhan, tunjukkan aku



~luv u so damn much~

No comments: