Thursday, October 16, 2008

awek,perempuan,wanita...

Selalu aku jalan balik keluar dari pintu pagar kampus aku tengok ramai gadis2 keluar dengan bf masing2..Seingat aku sepanjang 3 tahun dalam alam menara gading ni susah nak tengok perempuan yang takde bf ..Sedangkan yang macam muke 'komando' pun dah ade yang sapu..
Kengkadang terfikir gak aku nape jadi camni..Macam zaman sekarang ni da jadi trend kena ade bf-gf ni..Mungkin kat tempat aku je kot yang jadi camni..Nak pergi makan mesti berteman,nak pegi kelas pun berteman xkan sampai nak ke jamban pun nak berteman..Lain bunyinye 2 beb..Yang aku heran 2,awek bukan main manis lagi tapi bf da macam cipan jer aku tengok..siap bole bonceng naik moto ke hulu ke hilir lagi..Yang aku ni dok watpe?meleleh je air liur tengok..
Cume yang aku terfikir 2,senang ke nak ngorat pompuan ni..sesenang jer aku tengok bebudak ni tukar gf..sekejap budak 2 sekejap budak ni..ke aku yang xlaku sebenarnya ataupun terlalu memilih..

4 comments:

mr. hafis said...

sebab ko penuh dengan skandal..haha..




chow..

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

cari wanita, jangan cari perempuan.

cari awek, kalau KAU bosan.

heh..

kenzo said...

mcm pernah dengar la nama ni..
elizasyazwani........kertas kuning...
manusia ni sama aje lelaki ke perempuan...ada yg baik ada yg kurang...
lelaki yg baik utk perempuan yg baik kan..
tak perlu lah meleleh air liur cemburukan org yg berbuat maksiat kan..
kalau meleleh air liur menegur tu...entah lah..

LoVeApeAce said...

ko tu choosy sgt..demand lebey cmne nk ade gf..cri bf je la sng muahahaha..