Wednesday, October 22, 2008

pening pale aku..

aku baru balik test ni..penat gile r pale aku ni..da la xcukup tido siang td..ni kena peningkan pale jawab soklan bukan2 ni..da la aku duduk meja tengah2 dewan 2..dengan hujannye lagi tambah dengan air-cond lagi..da rase cam duduk dalam peti ais plak tadi..
aku kena amik paper ni sejam setengah ari ni..macam-macam gaya aku dok tengok bebudak ni amik exam..macam-macam rupe aku leh tengok tadi..awek2 yg cun pun berkerut-kerut aku tengok..da macam sakit perut je..hmm..kalo yang memang sedia maklum buruk 2 paham-paham jela kan..kalo da buruk tambah muke berkerut-kerut lagi la maha buruk jadinye..
member aku sebelah aku ni dok pandang2 aku plak..aku tengok muke baik jer orgnye..aku pandang dier,dier pandang aku..haha..main lawan mate plak aku kat dewan 2..aku tengok die ni mesti bukan kaki tirunye..aku wat2 la xpandang dier..dari mule aku tengok dier stat wat exam tekun jer budak ni..dalam hati aku cakap mesti dier ni budak 4.0 xpun dean list ni..aku pun curi-curi la tengok kot2 jawapan same..cet..tulisan punyela kecik cam cacing jer aku tengok..terus aku batalkan niat murni aku 2..aku wat rilek dulu yang mane aku leh jawab aku jawab dulu..tengok line clear ke x baru la mulakan langkah..haha..hidup kena ader strategy beb..
kalo xmaju diri..
aku tengok jam kat dinding dewan ader baki lagi setengah jam..rupenye sedar xsedar da satu jam da aku jadi patung kfc kat meja 2..hish..naik kematu da punggung aku dok lame2 dalam dewan ni..da la rase cam duduk dalam freezer jer..aku tengok mamat sebelah aku masih tekun membuat kira belanjawan negara mane ntah..ni mesti aku xleh mintak jawapan ni..xpela,aku tengok sebelah aku lagi satu plak..dier pun same 2 x 5 cam aku jugak..hampeh..siap leh senyum2 ngn aku..nak jawapan la 2..pi gi da...aku pun kosong je lagi ni..hape aku nak kasi..kalo dier nak amik kertas aku terus pun aku xkisah..aku tengok lecturer ni kehulu- ke hilir g kat sume meja..aku rase mesti diorang dulu bekas atlet kebangsaan pasal xreti lenguh ke berjalan lelama 2..aku yg duduk lame2 kat dewan 2 pun naik lenguh kaki ni ha..
"okey,lagi 5 minit tinggal.Anda diminta mengisi name pada kertas jawapan anda"..Aduh..camne nak wat ni..aku nye kertas ni xfull lagi..mati la aku..mamat sebelah aku ni mesti score punye..xkan aku nak mintak kat dier plak..mesti kena labelnye la..dier 2 da la skema aku tgk..mesti kaki report nye la..isk camne nak wat ni..aku pun dengan selambernye tulis name kat kertas jawapan aku kirenye nak hantarla ni..kire da tahap pasrah la aku kirenye..elok jer aku kemas2 meja aku ader tangan cuit lengan aku.."awak leh xbagitau saye jawapan soklan ***** ni"..aku rase nak bagi penerajang jer..skali mamat skema ni pun kaki tiru gak..hampeh..

2 comments:

mr. hafis said...

hahaha..tu la..lain kali datang awal..leh wat port satu group kat belakang..




chow..

kenzo said...

lucu jugak kamu ni...tapi tentu meniru bukan yg lecturer kamu harapkan