Friday, October 31, 2008

teman hidupku seperti lilin yg menyala dihatiku

ni la senarai nama kawan2 dan sahabat2 aku yg selalu menemani dan memahami aku selama ini..saje jer aku publish name diorang kat sini kasi glamor sket..kurang2 dapat la publisiti murahan..haha..kalo diorang tau mampos aku ni..huahuahua..nasib la badan..

Jai - seorang jejaka yg hidupnya hanya kenal seorang pompuan je..awek dierla ni..pompuan lain diew xpndang beb..couple,clash,couple clash,couple clash,dan begitula rutin hidup beliau selama ini..cian dier ni..penat da aku nasihat..semoga panjang jodoh la bro..

Shak - mempunyai kereta dan 'honey','mama','syg' dan ape ntah lagi gelaran..dier sayang minah 2 sorang jer..cet..darah tengah manis la 2..biler ko nak kawin?haha..antala kad jemputan ek..

Syafiq - seorang jejaka pemalu..menanam niat utk mempunyai awek..tp..hmmm..entahla..

Sarina - Ni akakku yg sengal sorang ni..dier ni pasang niat nak berpakwe tp selalu sgt bg harapan kat budak2 laki..aku da pesan da xelok wat cam2 tp die xdgr jgk..last2 aku plak yg dier panggil sengal..

3 comments:

kenzo said...

la sikitnye.....tentu ada yang kecik hati bila baca ni....

buah hati yang comel kat gambar tu tak termasuk ke?

aman berita harian said...

haha yg dua ats tu kira ok la tu....
hehe yg jai tu actually bteul ke... kehkeh... harap yg tulis ni pun ade lah jodoh dier... dia tulis ni sbb jeles la tu... huhu

PoOh_FaRiDaH said...

ble ms lak shak panggil ida mama, honey ha? tipu banyak...ahakz :-D