Monday, November 3, 2008

Final da dekat tapi macam biasela gua tetap cool je..

pukul 6.45 pagi..arini gua bangun cepat 5 minit dari semalam..tibe2 je gua rase pening pikirkan pasal final exam da tinggal 2 ari lagi..huahuahua..gua tarik nafas panjang2 pas2 gua tido balik..
gua pasang hajat nak study arini..gua pack barang study gua,gua letak tepi beg gua..ingat nak study kat umah member gua jer..sekali gua kena g bank la plak nak g wat buku bank..nak taknak gua pegila wat buku bank kejap..ni umi gua suruh wat la..gua pun xtau nape..mesti umi gua nak gua jadi insan yang berjimat-cermat..secara otomatiknye gua da tergolong sebagai org yg berjimat-cermat dengan adanya buku bank ni..
balik dari bank gua bagi buku bank gua kat umi gua..pas2 lapar la plak..haha..terpaksela gua isi perut gua dengan nasi campur..karang masuk angin siape yg susah..mestila doktor yg susah2 kan diri dier kena check perut gua ni..haha..
lepas 2 gua sampai kat umah gua lepak2 kejap..gua kena lawaskan perut ni dulu..gua tengok budak2 umah tengah sibuk pura2 study plak..haha..ye2 je study 2..gua rase tercabar plak tengok diorang study..tp cam biasela gua wat2 rilek je dulu..biarla diorang acting dulu..gua menyusul kemudian..pas2 gua duduk kat kerusi panjang 2 gua tengok2 nota gua sambil baring..slow2 kate org pelan2 kayuh..jangan kelam-kabut nnt xmasuk pe yg gua bace..mula2 gua bace 2 dapat masuk pas2 lame2 cket gua rase mate ni da berpasir plak..isk..xleh jadi ni..haha..gua amik keputusan gua tido je..final da dekat tapi macam biasela gua tetap cool je..: )

5 comments:

aman berita harian said...

bgn2 bace buku nnt x ley jwb ssh... bgn cek oiiiii....

aman berita harian said...

haha i'm da first post comment... hehe

kenzo said...

aik dah satu sem tdo ..nak final pun tak ckp2 tdo gak ke.....
harap masa jwb exam tu cool gak le k...jgn cold dah le...apapun good luck

kenzo said...

kalau dah uminye suruh tu...tentula ada sebabnye kan...
maklumla anak dah besar tentu saja umi ada plan utk anak dia kan...

kenzo said...
This comment has been removed by the author.