Wednesday, November 5, 2008

Pagi yang muram dan suram..

Pagi ni aku de paper final..kol 6.30 aku da bangun da..haha..awal lagi aku bangun ni..igt nak sambung balik tido tp mengenangkan nak kena cover lagi subjek ni..ader la bape chapter lagi..isk..ngantuk lagi ni..kiter minum dulu..aku pun g la amik sebungkus nescafe dalam almari aku 2..lepas minum baru aku g mandi..
tengah2 study 2 aku terpandang la msg kat handphone cap cokia aku 2..die messange aku ckp gudluck..haha..gembira +terkejut plak..bukan selalu die nak msg aku 2..sekali ari ni dier msg..lepas bace msg 2 terus aku tepon..terubat la cket rindu nak dengar suare die yg manje cket2 2..
isk..lepas 10 mnit lepas 2 aku 'ter'gado plak ngn..huhu..menyesal plak aku..sume salah aku la ni..sape suruh cari pasal..huahua..padan ngn muker aku..terus aku serabut nak g exam..mintak2 la lecturer aku bagi markah kesian kat aku paper ni pasal aku pun xtau aku tulis menatang ape ntah kat kertas 2..nasib la badan~~
dengan paper aku td ntah macam mane ntah,ni plak aku nak kena mintak maaf ngn dier..mesti dier da tahap cipan menyampah ngn aku ni..satu lagi masalah aku kena pikul..isk..nak xnk aku kena mintak maaf kat dier..aku tau salah aku 2..yg aku ni pn satu da tau ader paper nak bebal sgt g cari masalah..kan da dapat masalah..tahniah la pada diriku~~

1 comment:

kenzo said...

be wise ok...dah selalu sgt gado tentu dah byk trick nak pujuk kan...
focus on ur exam ni...